پی نوشت

از اینکه کلا سایت در
داخل ایران بدون استفاده از فیلتر شکن باز نمی شود
عذر خواهی می نمایم
چــــــــــرا؟

Friday 9 November 2007

تکرار یک تجربه


خواستم امشب هم یکی از نوشته ها رو بگذارم ولی دیدم که راجع به این جریان باید بنویسم چون تکرار تجربه است و برای خیلی از دوستان خوبم خاطرست.2سال پایانی تحصیل در ایران رو افتخار خدمت در یک انجمن مهندسی در دانشگاه سابقم داشتم که واقعا تجربیات خوبی برام داشت.یادش بخیر .به پشنهاد من قرار شد یک مراسمی برگزار کنیم به نام استاد برتر خلاصه من سراپا تقصیرم شدم دبیر ستاد استاد برتر.مهندس نیلفروش زاده خوب یادش باید باشه که چه دردسرهایی کشیدیم ،چه از اساتید غیر برتر ،چه دانشجو ها خلاصه به هزار و یک مشکل، که آخریش قطع برق روز همایش بود.خلاصه به خوبی برگزار شد البته که خیلی ها دلخور رفتند.این تجربه پرسشنامه رو امروز من در اینجا باز هم تجربه کردم با گروهی 17 نفره با بازه سنی 23 تا 46 سال .حتما می گین خوب کار راحتی بوده دیگه.شاید باورتون نشه که چقدر انرژی واسه مدیران گذاشتم تا به بعضی ها ثابت کنم بابا این اصلا مهم نیست یک پرسشنامه ساده .قربون دانشجو های خودمون.منم بیکارم دیگه هر جا میرم میشم نماینده بی جیر و مواجب فی سبیل الله البته که خودمم دوست دارم سرم درد می کنه واسه این کارا..در هر حال امروز هم گذشت.یادی هم کردیم از انجمن نساجی که هفته پیش انتخابات برگزار کردن انشاالله که همه بچه ها موفق باشن و راهی که ما ها شروع کردیم ادامه بدن برای نسل های بعد.یاد همه روز های قشنگ دانشگاه بخیر.یاد حاجی هم بخیر.می دونین کدوم حاجی رو می گم .بقل بربری فروشی.شب خوش

No comments: