پی نوشت

از اینکه کلا سایت در
داخل ایران بدون استفاده از فیلتر شکن باز نمی شود
عذر خواهی می نمایم
چــــــــــرا؟

Saturday 18 October 2008

تولد خزان


و امروز درست یک سال است که می نویسم .سال ها بود که نوشتن روزانه در دفتر خاطراتم بخشی از دل مشغولی های روزانه ام بود.اما درست یک سال پیش چنین روزی18امین روز از ماه اکتبر وبلاگ نویسی را دوباره آغاز کردم .کاری که سال ها پیش مقطعی آن را انجام دادم اما به دست فراموشی سپرده شد .اما امروز از روزی که دوباره در دنیای مجازی نوشتم ،یکسال می گذرد و خوشحالم حداقل روزی یک نوشته را پست کردم و امروز در آغاز دومین سال نوشتن خزان،چهارصد و یکمین مطلب خود را با عنوان تولد خزان می نویسم.شاید کاری سخت و عجیب بود و هست،هر روز نوشتن،همه چیز از چنین روزی آغاز شد در سال 2007،صد حیف که گاهی گوشه هایی از زندگی را نمی شود نوشت ،اما نوشتن برای رهایی از فشار هایی بود که باید از خود دور می کردم و خوشحالم که در این راه توانستم ،خود را به خود اثبات کنم.در هر حال از همه شمایی که هر روز با من بودید و با من خندید و گاهی با من گریستید،با من بودید تا اینجا ،ممنونم .امروز آغاز روز دیگری است از دفتر زندگی خزان،دومین سال خزان مبارک
ممنونم از برادر عزیزم بخاطر کیک قشنگش و حمایت های همیشگی اش

10 comments:

shadi morasaneshan said...

tavalodet mobarak

Anonymous said...

خزانم تولدت مبارک

Anonymous said...

tavalode khazaaan mobarak azizaaaaam.omidvaram emsal ham mesle sale gozashtee movafagh bashiiiii:)

Unknown said...

shadiye azizam,aysane azizam mamnoonam az tabriketoon

Anonymous said...

سلام:
روزهای شادمانی ات بسیار باد.

Unknown said...

yasetti aziz mamnoonam hamintor barayeh shoma

Anonymous said...

خزانم تولدت مبارک

Anonymous said...

bad az salam,
tavalode khazane rangarangeto tabrik migam.
faramush nakon khazan faghat male to nist.khazan, bahare hameye kasanie ke dustesh daran,bahash mikhandan,gerye mikonan va ..
ba arezuye ruzhaye ghashang baraye to va khazan.

Unknown said...

mahsayeh azizam mamnoon az tabriket

Unknown said...

gharibeh ashena,mamnoonam az lotfe bi payanet va mohebatet be man va khazan, man ham moteghabelan barat roz hayeh hamishe aftabi arezo mikonam ,har chand ke baroon ham zibast .movafagh bashi gharibeh ashena