پی نوشت

از اینکه کلا سایت در
داخل ایران بدون استفاده از فیلتر شکن باز نمی شود
عذر خواهی می نمایم
چــــــــــرا؟

Monday 12 May 2008

من و سعید سیدان


این روزها دوست عزیزم سعید سیدان با نزدیک شدن زمان مهاجرتش از ایران در بلاگش خاطرات سال ها گذشته رو بصورت عکس مرور می کنه که کار بسیار زیبایی برای یادآوری دوستان و لحظات خوب گذشته است.عکس من و سعید هم در زمستان 82 در جزیره زیبای کیش سبب شد که من هم کمی به گذشته برگردم و زندگی و صفحات دفترم رو ورق بزنم و یاد کنم روز های خوبی که به اتفاق سعید و نادر و سینا و بهنام و سیاوش و حامد و باقی دوستان داشتیم .روز هایی که همیشه دقدقه فکری همه، آینده و حوادث آینده بود.خوب یادم میاد کسی که در جمع دوستان نمی خواست از ایران خارج بشه و شاید جزء اولین نفر ها بود که رفت خود من بودم.منی که هیچ وقت فکر نمی کردم روزی از ایران کوچ کنم.در هر حال باید به جرات بگم که سعید جرء کسانی است که به زودی خودم خبر موفقیتش رو براتون خواهم نوشت.سعید جان برای زندگی و مسیر نویی که آغاز می کنی آرزوی صحت و سلامتی و موقیت دارم. همیشه تغییر سخت و دل کندن سخت تر اما موفقیت در انتظار توست.

No comments: