پی نوشت

از اینکه کلا سایت در
داخل ایران بدون استفاده از فیلتر شکن باز نمی شود
عذر خواهی می نمایم
چــــــــــرا؟

Wednesday 7 May 2008

نگاهی به اخبار-کاملا بدون شرح


آفتاب از قول وزیر رفاه: جمعیت زیر خط فقر مطلق در کشور وجود ندارد
آفتاب :عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از افزایش ۱۳ درصدی افراد زیر خط فقر خبر داده است
آفتاب از قول وزیر رفاه:وزارت رفاه خط فقر را درآمد کمتر از ۴۰۰ هزار تومان اعلام کرده است
دنیای اقتصاداز قول معاون هدفمندي يارانه‌ها و رفاه اجتماعي وزارت رفاه :خط فقر شديد بر اساس ناتواني در تامين 2‌هزار كيلوكالري در روز و خط فقر مطلق بر‌اساس حداقل درآمد مورد‌نياز براي تامين نيازهاي اساسي خوراكي و غيرخوراكي از قبيل مسكن و پوشاك تعيين شد. صلاحي خاطرنشان كرد: خط فقر شديد در سال 84 براي خانوار 6/4 نفري شهري، 650‌هزار ريال و براي خانوار روستايي، 514هزار ريال با احتساب كسري يارانه‌ها استخراج شده است.
به گزارش ایسنا مصری در حاشیه حضور در شبكه رادیویی تهران، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر سرانجام اعلام خط فقر، لبخندی زد و گفت: «یكبار به من بگویید اعلام خط فقر به چه دردی می‌خورد». وی ادامه داد: «باور كنید خیلی بررسی كردم تا ببینم اعلام رقم خط فقر به چه دردی می‌خورد؛ این در حالیست كه این آمار برای دست اندركاران مهم است».
فارس:قيمت جهاني برنج 7/5 درصد افزايش يافت
42000 عصرایران:برنج طارم هاشمی: ريال
به گزارش عصرایران طبق آماری که اخیرا معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری منتشر کرده است، در سال گذشته، عمده ترین طرف خارجی واردات و صادرات ایران، کشور امارات متحده عربی بوده و بیشترین کسری تراز تجاری ایران نیز مربوط به امارات بوده است.در سال گذشته، رقم کسری تراز تجاری ایران با امارات 9271 میلیون دلار بوده است. این در حالی است که رقم کسری تراز تجاری ایران با آلمان 4903 میلیون دلار و با چین 3038 میلیون دلار بوده است. اماراتی ها صرفا به عنوان یک "واسطه" عمل می کنند و محصولات کشورهای مختلف جهان را در قالب صادرات مجدد به ایران می فروشند.
خزان :شاید نگاهی به مطبوعات خارج از عرف دست نوشته ای من باشد اما خوب این اخبار به هیچ وجه بیانگر افکار نویسنده نیست و نخواهد بود تنها نگاهی بود به خبر های داخلی از مراجع داخلی.شب خوش .

No comments: