پی نوشت

از اینکه کلا سایت در
داخل ایران بدون استفاده از فیلتر شکن باز نمی شود
عذر خواهی می نمایم
چــــــــــرا؟

Friday 23 May 2008

بازگشت از سرزمبن آفتابی

شاید با وقفه چهار ،پنج روزه در نوشتن کمی رخوت و تنلی را در انگشنانم احساس کنم اما سعی می کنم که برای جبران مافات بیشتر بنویسم که مطلب برای نوشتن بسیار دارم.در هر حال بعد از چهار شب و پنج روز سفر به جنوب فرانسه و شهر تولوز با هوای دلچسب و آفتابی با کوله باری ازتجربه و البته خستگی به انگلستان بازگشتم. بی شک سفر بهترین راه برای کسب تجربه است و بسیار سفر باید تا پخته شود خامی. داستان زیاد برای گفتن دارم که به تناوب خواهم نوشت اما این دست نوشت را با هواپیما آغاز می کنم که وسیله سفر بود. این روز ها خطوط هوایی ارزان قیمت (1)وسیله ای برای مسافرت های ارزان قیمت در کشور های پیشرفته است که با حذف هزینه های سربار مثل سرویس و باقی ،خطوط هوایی را همانند مسافرت با اتوبوس کرده است البته که شاید ایمنی پرواز هم پایین تر باشد. واقعا در سفر رفت و برگشت انقدر تکان های پرواز زیاد بود که چند بار اشهد را خواندم اما در هر حال خالی از لطف هم نبود.به یاد هواپیماهای داخل افتادم و شاید اگر می دانستیم در کشور های اروپایی هم همانگونه است زیاد شکوه نمی کردیم .البته که سوانح هوایی بسیار کمتر از ایران است.در هر حال سفر بخیر و شب بخیر






من و دوستم رضا حقیقت در کنار هواپیما

(1) Budget Airline

No comments: