پی نوشت

از اینکه کلا سایت در
داخل ایران بدون استفاده از فیلتر شکن باز نمی شود
عذر خواهی می نمایم
چــــــــــرا؟

Tuesday 6 May 2008

اهل ایرانم




اگر دقت کرده باشید قسمت "درباره من" کمی دچار تغییر شده است.چرا که با راه اندازی هم زمان وبلاگ به صورت انگلیسی تداخلی در این قسمت بوجود امد که متن قبلی پاک شد.در هر حال این هم نوعی معرفی شعر گونه از من برای بازدید کنندگان خزان است.




اهل ایرانم ،روزگارم بد نیست


ساکن شهر غریب .کنج غربت


دور از هر کس و ناکس، که زبانم میداند


میداند که چگونه گفتم آب ،بابا.،مادر ،دوست، رفیق


ساکن دور ترین خاک خدام


تبعیدی، نه برای قتل و هر جرم و گناه


که برای خود سازی، ساختن فردا ها تبعیدم


تا به امروز کمتر از سی بهار را دیدم


چشم گشودم با جنگ ،رشد کردم با عشق


تا به دیروز همه کار کردم


امروزپیشه ام تنها خواندن


نه که از ِرِِنگ وِ ِقر و سبزه و گل


که برای ساختن می خوانم


در هر حال اسمم هست سیامک


پیشه ام هر چه که هست


خاک قدم هاتان بر چشم


چه صفایی دارد بودن با دوست

No comments: