پی نوشت

از اینکه کلا سایت در
داخل ایران بدون استفاده از فیلتر شکن باز نمی شود
عذر خواهی می نمایم
چــــــــــرا؟

Sunday 11 May 2008

برادران خیامی




مدت ها بود که دلم می خواست روز نوشتی را در مورد یکی از بزرگان صنعت ایران بنویسم که فرصتش نمیشد.سال ها پیش در اوایل دهه 42 دو برادر به نام های محمود و احمد خیامی بنیانگذاران صنعت نوین خودرو سازی کشور بودند.برادران خیامی را از طریق پدرم،مهندس حبیب اصفهانیان که از سال 1347 با برادران خیامی همکاری نزدیکی داشت می شناسم.شاید ادعای اینکه امروز صنعت خودروی کشور مدیون خیامی هاست حرف گزافی نباشد.شاید باوراینکه هنوز پس از گذشت سی سال از انقلاب ایران ،حاج احمد آقا و حاج محمود آقا خیامی برای مردان و فرزندانش در ایران ناسیونال و ایران خودروی فعلی همانند مرشدی است ،کار سختی باشد اما من صحنه هایی را در بین فرزندان محمود اقا به چشم دیده ام که چگونه برای دیدارش بی تابند.خدا حاج احمد اقا را بیامرزد و به محمود اقا صحت و سلامتی بدهد.مردان و مدیران موفق همیشه و در همه جا موفق خواهند بود ،صد افسوس که از تجربه و حضور بزرگانی چون محمود آقا خیامی در کشور بی نصیبیم.در هر حال شب خوش



1 comment:

Anonymous said...

خدا بیامزذدش من خودم ایران خودرو کار مکنم..اگه بخواهم از داستانهای خوبها که قدیم از این بزرگ مرد بخصوص هویدا تعریف کنم متونم ای کتاب بنویسم..ولی خدا بیامرز مگفت من ای سفره پهان کردم که همه مردم ایران ازش نون بخورند. و هر کسی نون ایرانخودرو بخره هیوقت بهش پشت نمکنه..واقعا خدا بیامرزد..