پی نوشت

از اینکه کلا سایت در
داخل ایران بدون استفاده از فیلتر شکن باز نمی شود
عذر خواهی می نمایم
چــــــــــرا؟

Thursday 27 November 2008

کارشناسی ارشد



قسمتی از مدرک بنده 

چند روزی است که مفتخر به دریافت مدرک کارشناسی ارشدم شده ام ،البته که هنوز به طور رسمی و قانونی یعنی طی مراسم،فارغ التحصیل نشده ام اما خوب با مراجعات زیاد توانستم بالاخره آن را اخذ کنم.جالب اینجاست که چند روزی به علت نبود کاغذ های مخصوص که همانند اسکناس است وغیر قابل جعل ،کار گرفتن مدرک عقب افتاده بود ،یاد ایران و کاغذ بازی های خودمان افتادم ،خنده ام گرفته بود و دیدم که هر جا که بروی اسمان همین رنگ است ،فقط در ایران کسی از ارباب رجوع معذرت خواهی نمی کند ،در حالی که اینجا ،هزار بار عذر خواهی حداقل کاری است که انجام می دهند ،در هر حال مدرک  کارشناسی ارشد را هم گرفتیم تا خدا چه بخواهد برای بعد ها .

12 comments:

shadi morasaneshan said...

Mobarak bashe albate chizi namoonde ta rasmi ham beshe :))

Anonymous said...

تبریک می گم. انشالله مدرک دکتراتون رو هم ببینیم.
عکس پست قبلیتون باز نمی شه خیلی دوست دارم ببینمش. می شه مشکلشو برطرف کنین. ممنون.

Anonymous said...

تبریک می گم. انشالله مدرک دکتراتون رو هم ببینیم.
عکس پست قبلیتون باز نمی شه خیلی دوست دارم ببینمش. می شه مشکلشو برطرف کنین. ممنون.

Unknown said...

شادی عزیزم ممنونم
بید قرمز عزیز ممنونم
البته که برای دکترا فعلا انرژی و حوصله ندارم ،شاید وقتی دیگر،چشم عکس هم الان درست می کنم .

Anonymous said...

ishalaa doctoraaaa:d,aroosit damadit:))gheeeeeeer mehmoooni raghs bezan bekoooob,mobaraaaaakeeeeeeeee,man shiriiiiini mikhaaaaaaam aghaye esfehanian:D,ishala ke hamishe movafagh bashiiii;)

Unknown said...

مرسی آیسان عزیزم
همه اونایی که گفتی انشا الله برای شما هم همچنین .شیرینی هم به چشم روی جفت چشم هام خانم واعظی
تو هم همینطور عزیزم

Anonymous said...

از صمیم قلب تبریک میگم.

روزهای خوش و روشنی برایت آرزو میکنم، دلم تنگ شده برای روزهای دور.....


سعید سیدان

Unknown said...

داش سعید گل ممنونم از تبریکت.من هم برای تو و خانواده عزیزت روز های خوب و خوشی آرزو می کنم . به یا د روز های خوش و آروزی روز های خوش تر در آینده

Anonymous said...

سلام:
وای چقدرخوشحال شدم.مبارک باشه امیدوارم مراحل دیگرهم بخوبی طی کنید.شادباشید.

Unknown said...

ممنونم دوست خوبم
شما هم شاد و موفق باشید

Mahdi said...

سلام به دوست عزیز و مهندس خوب خودم
آقا بسیار خرسند شدیم که شنیدیم شما هم بالاخره به جرگه کارشناسان ارشد پیوستین،دست مارو هم بگیر رفیق ما از غافله جا موندیم.
یاد اون روزها که با هم تو آزمایشگاه دانشگاه و روزهایی که همسفر تا خونه بودیم بخیر
همیدوارم هرجه که هستی پیروز،سربلند و موفق باشی دوست قدیمی و عزیز

Unknown said...

agha khili eradat darim,shoma lotf darin ,shoma bayad daste ma ro begirin ;)are yadesh bekhair che ghadr zod gozasht ,omre dige lamasab :(
to ham movafagho shad bashi va bazam mamnoon