پی نوشت

از اینکه کلا سایت در
داخل ایران بدون استفاده از فیلتر شکن باز نمی شود
عذر خواهی می نمایم
چــــــــــرا؟

Friday 7 November 2008

گل بود به سبزه نیز....... بله


دلم سوخت نه برای خودم ،دلم برای یک سری آدم احمقی سوخت که بازیچه اند ،کاش می گفتم کسانی هستند که از قشر تحصیل کرده و مرفه جامعه نیستند ،که هستند .خدای من اعتیاد سابق بر این مال بد بخت بیچاره هایی بود که از نداری معتاد تلخکی میشدند، اما امروز از بی دردی ،هر کثافتی را به خورد خود میدهند و توهم را نوعی کلاس اجتماعی تصور می کنند.این ها چیز هایی نیست که ارزان باشد و در دسترس همگان ،خدایا چه بر سر نسل جوان ما آوردی ،انها نفهم بودند تو چرا بیشتر در کاسه های خالی از فهمشان گذاشتی؟گل بود به سبزه نیز .....بله،هرویین و کوک و کراک کم بود به سبزه نیز آراسته شد .برنز و نخ را هم به دانسته های خود اضافه کنید که خدای نکرده از جماعت عقب نمانید تا انگ بچه ننگی و لوسی و سوسولی بهتان نخورد .نمی دانید چیست ؟"برنز و نخ دو ماده ای هستند که اخیرا وارد ایران شده اند و با ساختمانی ناشناخته به طور مستقیم به مغز و اعصاب اثر می گذارند. برنز را روی یخ می گذارند و تبخیر می شود و سپس آن را استشمام می کنند و نخ نیز باید روی خراشیدگیهای بدن قرار گیرد که در این صورت عمقی به عرض یک الی 2 سانتی متر و طول 6 الی 7 سانتی متر در بدن ایجاد می کند" .هوشیار باشید ،به خاطر خودتان ،فرزندانتان ،منتظر نمانید و همه چیز را تقصیر دولت و سیاست نیاندازید.اگر ما خانواده ای منسجم بسازیم هیچ نخ وکوفت و زهر ماری در آن نفوذ نخواهد کرد.می دانم کمی احساسی نوشتم اما شاید کسی بیدار شود.شاید

1 comment:

Anonymous said...

خدا رحم کنه