پی نوشت

از اینکه کلا سایت در
داخل ایران بدون استفاده از فیلتر شکن باز نمی شود
عذر خواهی می نمایم
چــــــــــرا؟

Thursday 13 November 2008

دوست من ،ممنونم


سعی کردن برای عکس زیر نویس بزنم اما چیزی به فکرم نرسید ،فقط می گم ممنونم 
دوست خوب نعمتی است بی شک گران بار از سوی حق.خیلی ها به اسم و به ظاهر دوستند اما به باطن از هر دشمن وهر جاسوس و هر مزدوری بدترند که در این مجال کوتاه از بدی های دلم نیست که سخن بگویم که همیشه اعتقاد داشته و دارم که همه خوبند تا عکسش ثابت شود و آن زمانی است که دوست به آشنا تبدیل می شود .خدا را شاکرم که هیچ زمانی نه کسی را حذف کردم و خواسته ام حذف شوم هر چند که گاهی بدی هایم منجر به حذفم از یک دوستی خوب و شیرین شده است .بگذریم خواستم که در فرصتی کوتاه از دوستی که  همیشه بوده قدر شناسی کنم کسی که  همیشه گفته ام که از دوران جوانی ،سال های دور در تغییر درست مسیر زندگی همراهم بوده.بعد از مدت ها از هم صحبتیش لذت بردم و خدا را به خاطر داشتنش شکر کردم .دوستی که برایم یک مشاور امین بود و هست .دوست من از راهنمایی های همیشگی ات ممنونم از سال های دور تا امروز.قدر شناسی در دوستی یکی از راه های ثبات دوستی هاست باور کنید.ما آدم ها گاهی از تشکر کردن می ترسیم .نترسید از بودن ها لذت ببرید از والدین خود همین حالا تشکر کنید ،از خواهر،برادر ،دوست ،آشنا ،راننده تاکسی،نانوا ،بابای محل از همه تشکر کنید حتی اگر جواب نشنیدید.بگویید خدایا شکرت و ممنونم .از شما هم که با منید و هر از گاهی سری به دست نوشته هایم می زنید ممنونم .شکر نعمت نعمتت افزون کند ،حتی در دوستی 

6 comments:

Anonymous said...

doste man mamnoonam

Anonymous said...

من هم مثل تو کسی را حذف نمی کنم. اما ديگر خود رااز دوستيهايم پاک می کنم

Anonymous said...

mage hala kasi hazfet karde?

Unknown said...

مثال زدم.در مثل هم که چی......

Anonymous said...

hichi haminjoori goftam dore ham bashim...albate age javabi ke dadi marboot be man bashe ;)

Unknown said...

ta shoma ki bashin ;)