پی نوشت

از اینکه کلا سایت در
داخل ایران بدون استفاده از فیلتر شکن باز نمی شود
عذر خواهی می نمایم
چــــــــــرا؟

Monday 3 November 2008

هوایی به شدت دو نفره


هوایی به شدت دو نفره ،تهران هم بالاخره بارانی شد،شنیدم.چه هوایی بود،بوی خاک می داد. چقدر این فاصله ها سخت است میان من و تو که برای با هم بودن در یک هوای دو نفره ،هوایی که همه فرار می کنند بخاطر خیس نشدن و من و تو ،همانند بچه ها، مثل موش آب کشیده میشویم و بوی خاک را در ریه هایمان پر می کنیم .چه حس زیبایی است ،باور کن.اگر روزگار یارمان بود ،اگر خدا همراهمان، باید خاک بازی را دوباره یاد بگیریم ،باید کودکی را دوباره تجربه کنیم ،باید بال پرواز در آوریم ،باید پرواز کنیم ،من و تو ،ما و باید بدویم در زمانی که زود می گذرد،باید بدویم برای جبران روز هایی که بیهوده ،بی هم گذشت.یا رب !پاهایمان را قوتی بخش برای رسدین به گذشته در آینده که کم نیاوریم که نمی آوریم چون می دانیم که آینده متعلق به ماست ،به من ،به تو و به ما ،بی هیچ ترس و وحشت .باور کن

2 comments:

Anonymous said...

...

vay baran,baran
shishisheye panjere ra baran shost.
az dele man ama,
che kasi naghshe tora khahad shost..?
...
aman az in baroon

Unknown said...

ممنونم دوست من
امان از بارون