پی نوشت

از اینکه کلا سایت در
داخل ایران بدون استفاده از فیلتر شکن باز نمی شود
عذر خواهی می نمایم
چــــــــــرا؟

Wednesday 17 September 2008

یک سال گذشت ،به همین سرعت


الان توی کتاب خونه دانشگاهم،نشستم و دارم فکر می کنم .امروز روز عجیبی بود.17 سپتامبر ،دقیقا سال پیش چنین روزی بود که دوره کارشناسی ارشدم رو در این دانشگاه شروع کردم.رفتم و بچه هایی رو که تازه شروع می کنند رو دیدم.خندم گرفت که چقدر عمر زود می گذره .روزی که من جای اون ها نشسته بودم, هیچ وقت یک همچین روزی رو تصور نمی کردم که درس تمام شده باشد و روز های آخر پایان نامه ام را سپری کنم ،زود گذشت. در هر حال عمره .برای همه کسانی که این روز ها خودشون رو برای یک سال تحصیلی آماده می کنند آرزوی موفقیت می کنم.

4 comments:

Anonymous said...

سلام:
تبریک مرا بپذیرید.
موفق تر باشید.

Unknown said...

ممنونم دوست نا آشنای من

Anonymous said...

azizaaaaaam khaste nabashiii,be hamin zoodi yek sal gozashtaaa:d,omidvaram hamishe movafagh bashi:*:*:X

Unknown said...

مرسی عزیزم. اره یک سال شد به همین سرعت