پی نوشت

از اینکه کلا سایت در
داخل ایران بدون استفاده از فیلتر شکن باز نمی شود
عذر خواهی می نمایم
چــــــــــرا؟

Monday 8 September 2008

کمی از حواشی زندگی

عکس تزئینی است - مهره مار به شرط چاقو

این روز ها خیلی زود می گذرند حتی زودتر از اون چیزی که فکر می کردم .تقریبا به اواخر صفحات این پایان نامه لعنتی دارم نزدیک می شم.می گم لعنتی چون خستم و الا که خودش درس های زیادی بهم یاد داد که بی شک مسیر زندگیم رو عوض کرد و خواهد کرد.چیزی دیگه نمونده .روزی که تموم کنم و نتیجه کارم رو ثبت رسمی کنم که شامل مراحل بررسی صحت نوشته است ،خبرش را می نویسم(1).خیلی جالب بود دیروز سایتی رو دیدم که توسط تعداد زیادی از اساتید در مبازه با کپی کردن مقالات بود که حرکت جالبی است (اینجا ببینید)هر چند که سال هاست در اروپا این مبارزه شروع شده است اما امیدوارم که این حرکت در ایران نیز با موفقیت دنبال شود .

اما نکته بعدی در مورد غلط های تایپی است که پدر نازنینم همیشه گوشزد می کنند.ممنونم اما به خدا هنوز فارسی یادم هست به خاطر کمی وقت معمولا فرصت باز خوانی ندارم اما به روی چشم سعی می کنم که بیشتر در تایپم دقت کنم.

نکته اخر برای کاروان ایران در بازی های پارا المپیک آرزوی موفقیت می کنم .هر چند که تا اینجا چند مدال و چندین برد را بدست آوردند.صد آفرین به غیرت و همت این عزیزان . کاش دیگران هم عدم کسب موفقیت را به پای مشیت الهی نمی گذاشتند و در مقابل عدم برنامه ریزی صحیح خود مسولیت پذیر می بودند.در هر حال و من الله توفیق

اگر بی موضوع نوشتم مرا به صفای دل هایتان عفو کنید.شب خوش

(1)plagiarism


No comments: