پی نوشت

از اینکه کلا سایت در
داخل ایران بدون استفاده از فیلتر شکن باز نمی شود
عذر خواهی می نمایم
چــــــــــرا؟

Wednesday 10 September 2008

بابا بیا بابا بیا ،خواجو ز کرمان آمده


ورود به بعضی از حوزه ها ،نیازمند مطالعه و تحقیق وسیعی است و صد البته که رعایت باید ها و نباید ها یا به قولی خط قرمز ها الزامی است. یکی از حوزه ها که دارای وسعت و تنوع موضوعی است ،مسائل مربوط به سیاست می باشد که به نظر من بدون پشتوانه علمی مناسب ،ورود به این دریای خروشان کار دشواری است. همیشه در تقریر های روزانه سعی بر آن داشتم که در این حوزه حتی الامکان وارد نشوم اما گاهی به قولی از دستم در می رود و به عنوان دلسوزی برای جایی که متعلق به من است و من به او،گاهی چند خطی را با رعایت اصول به عنوان دست نوشته می نویسم چرا که نه در حوزه سیاست مطالعاتی علمی داشته و نه تجربه آن را دارم .چرا که به نظرم هر خط و کلمه ای که به ضرر کشور از طرف هر شخص حقیقی و یا حقوقی گفته شود ،خیانت به کشور و مردم است. هدف از این پیش مقدمه تنها به خاطر این بود که بگویم در حوزه سیاست تنها نظرات شخصی از روی دلسوزی است ،چرا که بی شک یقین دارم در پس هر تصمیمی هدفی نهفته است و همیشه گفته ام که صلاح مملکت با خسروان است .

اما این روزه ها استان کرمان کمی خبر ساز تر از سایر استان ها بوده است ،روز های قبل با بیان تراژدی رنگ ها خبر سازی کرد و امروز هم راه و ترابري استان و معاونت راهسازي اين اداره کل که ورود ارباب رجوع زن به اين اداره را ممنوع اعلام کردند!!!!!اینجا بخوانید. از این جا به بعد رو بار ها نوشتم و پاک کردم ،چرا که تمام نوشته هایم به اسلام طالبانی ختم می شد ،چیزی که تمام بزرگان دین ما و تشیع آن رانفی کرده و می کنند .پس ترجیح دادم که چیزی ننویسم و قضاوت را به شما واگذار کنم