پی نوشت

از اینکه کلا سایت در
داخل ایران بدون استفاده از فیلتر شکن باز نمی شود
عذر خواهی می نمایم
چــــــــــرا؟

Sunday 28 October 2007

خط و نشونه




یــــــه خط گذاشتم یـــــه نشونه کجـــــــــــــا ؟ درســـــــــت اول راهـــــت

یــــــه نگاه بهـــــت کردم، رفتم جواب نــــگاهم رو پـــس نــــدادی ، رفتی

دستم رو دراز کردم که بگم بیـا بیـــــــــــا و پـیــشم بمـــون رفیــــــق سفر

نیـــش خنـــدی زدی و گفتی نـه نـــمی شه من و تو با هم ســفر کنیــــــــم

گفتــــم نـــــرو دوســـــــت دارم گفتی دیگه رفتنم دست خــــــــــودم نیست

گفتــــی بـــــاید رفت منـتـظـــرن گفتم نرو ، با من بمون عروسک تنهاییم

گفتـــــــــی نه ، نه ، نه ، نه، نه -----------------------

یـــــه خط گذاشتم یـــــــه نشونه که یادت نره بهت گفتم دوســــــــــت دارم
==============================================
ازکتاب من و تنهایی های من

No comments: