پی نوشت

از اینکه کلا سایت در
داخل ایران بدون استفاده از فیلتر شکن باز نمی شود
عذر خواهی می نمایم
چــــــــــرا؟

Wednesday 24 October 2007

سال ها پیش بود

سال ها پیش بود
تازه آموخته بودم چگونه بودن را
تازه نگاه کردن به غنچه تازه شکفته گل ها را یاد گرفته بودم
چقدر زود گذشت چقدر دل کندن سخت بود
چقدر دل دادگی سخت تر و چقدر عشق روحانی
سال ها پیش بود
تازه آموخته بودم عشق را با مداد زندگی بنوسیم
عین را با قرمز،شین را با سبز و قاف را با سفید
که عشق برایم معنای زندگی بود
سال ها پیش بود
آموخته بودم بمانم و عاشق شوم
زندگی کنم و بیاموزم که عشق یعنی زندگی
چقدر زود گذشت چقدر زود تمام نقاشی هایم از عشق بخار شد
سال ها پیش بود
روز های با تو بودن برایم روز های سختی بود سخت تر از بی تو بودن
چقدر افسانه ساختیم و قصه ها پرداختیم
چقدر صادقانه نگاه کردیم و گذشتیم
چه بی احساس نگاه مان کردند و گذشتند
چقدر سخت بود ،چقدر سخت بود
سال ها پیش بود

--------------------------------------------------------------------
این نوشته ای بود از کتاب صندوقچه قدیمی که سال ها پیش نوشته بودم

No comments: