پی نوشت

از اینکه کلا سایت در
داخل ایران بدون استفاده از فیلتر شکن باز نمی شود
عذر خواهی می نمایم
چــــــــــرا؟

Wednesday 4 June 2008

چراغ مهربونی


ای چراغ مهربونی ،سلام

ای چراغ همدلی ،سلام

دارم برای تو درد دل می کنم

این دفعه دارم برای تو می نویسم

برای تویی که هر شب شاهد اشک های منی

شاهد همه تنهای های من

تویی که از هرکسی به من نزدیک تری

تو تنها ،به تنهای هام نور می دی و همیشه روشنی

تویی که تمام لحظات رو با من اروم می گیری

آره چراغ مهربونی دارم با تو حرف می زنم

تویی که هیچ وقت با من حرف نمیزنی ،اما هستی

هستی ،پور نور،پور رنگ تر از هر کسی

کاش تو هم می تونستی با من حرف بزنی

تویی که هر روز می سوزی ،بدون عشق

و من هم هر روز می سوزم ،من هم بدون عشق

من همیشه بیدارم به دنبال نور ،روشنی

من به دنبال تو می گردم

تویی که نمی دانم کیستی،کجایی

هر روز ،روز ها را بدنبالت می گردم

کوچه به کوچه،شهر به شهر و خانه به خانه

تمام دنیا را گشته ام ،رسوای عالمم برای تو

اما شاید تو در کنارم باشی ،نمیدانم

شاید با من ،در من تا همیشه


انگلیس خرداد 87

No comments: