پی نوشت

از اینکه کلا سایت در
داخل ایران بدون استفاده از فیلتر شکن باز نمی شود
عذر خواهی می نمایم
چــــــــــرا؟

Tuesday 20 January 2009

کمی تا قسمتی گذرا از همه جا


باراک حسین اوباما هم آمد.چهل و چهارمین رییس جمهور سیاه آمریکا  .وارث حکومتی شد که اقتصاد دنیا و بخصوص آمریکا در رکودی بی سابقه قرار دارد و در گیر چندین جنگ پر هزینه است.   امیدوارانه از آمریکایی در سخنان خود صحبت کرد که شاید با واقعیت ها کمی فاصله داشته باشد.
خیلی ها برای عادل ها هم می زنند.ما ایرانی ها از انتقاد می ترسیم.همیشه ترسیدیم.عادل این روز ها تنهاست ،عادل برنامه 90 را می گویم.جوان با استعدادی که وقتی وارد سازمان صدا و سیما شد کسی به علت صدایش ،امیدی برای موفقیتش نداشت.این روز ها همه کمر همت بسته اند برای اینکه 90 هم صفرشود.
تهران خوب است ،جایتان خالی ،خوش می گذرد،ترافیک دارد اما نه زیاد ،شاید شیرین است وقتی از بین ماشین ها برای عبوراز سمتی به سمت دیگر باید آکروبات کنی.گرانی بیداد می کند،از انگلیس هم گران تر است،بیچاره آنهایی که ندارند.سیلی هم صورت هایشان را سرخ نمی کند.
اینجا دنیای دیگری است .مک افی به روز نمی شود ،چرایش را نمی نویسد اما من میدانم که اینجا تحریم است ،مثل گوگل کروم.اینجا سایت ها همه یک شکلند ،مشترک گرامی دسترسی به سایت امکان ناپذیر است .خوب است همه مواظبند که گناه نکنی، بد است مگر؟دختر ها از گشت های ارشاد می ترسند،شاید آنها هم از انتقاد می ترسند،این روز ها پسر ها هم می ترسند ،چون پسر ها هم بعضا مانند دختر ها شده اند!!!.همه چیز خوب است ،اگر بد هم باشد،خوب است ،چرا که خانه ام است ،خاکم است ،وطن است ،وطن من .شب خوش

3 comments:

Anonymous said...

Sarzamine man bi sorodo bi seda khaste az jafast:(...Mesle hamishe binaghso ziba...Merc..safare khoobio barat arezoo mikonam:)

Anonymous said...

سلام:
آره اینجا با همه چیز هایی که گفتی سرزمین ماست مال ماست. اگر خواستی کمتر با :مشترک گرامی ..... روبروبشی از کارت vpn استفاده کن :)
سرعت اینترنت را که نمیشه کاریش کرد جز اینکه کامپیوترت را ببری لالا..
شادباشی.

Unknown said...

دوست نا آشنای من ممنونم
یاستی عزیز ممنونم از همراهی همیشگیت و ممنون از راهنماییت