پی نوشت

از اینکه کلا سایت در
داخل ایران بدون استفاده از فیلتر شکن باز نمی شود
عذر خواهی می نمایم
چــــــــــرا؟

Saturday 17 January 2009

سفر و ادارات


از دو سال قبل به این طرف تقریبا با ادارات و ارگان های دولتی تماس حضوری نداشتم،اما امروز برای کاری مجبور شدم به یک وزارت خانه و یک سازمان مراجعه کنم.برایم خیلی جالب بود،شاید شمایی که بطور پیوسته در ایران زندگی کردید ،تغییرات مثبت را حس نکنید و در حقیقت با دیدی منفی به همه چیز نگاه می کنید.اما در این دو اداره برایم مواجه شدن با کارمندانی وظیفه شناس و همکاری آن ها جای تعجب و خوشحالی داشت.این روز ها از دور و بری ها زیاد گله و شکایت از وضع کنونی شنیده ام ،اما فی الواقع شرایط به اسفباری شنیده ها نبود،لاقل تا اینجا و برای من .صد البته که نرخ های و هزینه های کمی تعجب انگیز است بخصوص در مقایسه با دو سال پیش اما در هر حال هر بدی  و مشکلی هم داشته باشد،وطن است و هیچ جایی مثل وطن نیست .

2 comments:

Dr.med.dent.Soheil Esfahanian said...

That sounds very encouraging! Generally people who live there are too involved with negative aspects of daily life. Being away for a while give you the chance to realize every aspect and distinguish carefully.
Thank you for the very objective article!

Anonymous said...

سلام:
با شما موافقم! خوبیهای کشورمون مال خودمون، نا خوبی هایش هم مال خودمون. اگر اینجا هستید خوش آمدید. روزهای قشنگ وخوبی داشته باشید.