پی نوشت

از اینکه کلا سایت در
داخل ایران بدون استفاده از فیلتر شکن باز نمی شود
عذر خواهی می نمایم
چــــــــــرا؟

Wednesday 19 March 2008

سال نو مبارک


امروز آخرین روز سال 1386 است .سالی که خیلی زود گذشت.زود تر از هر سالی .شاید دوری از وطنم،از جایی که به آن تعلق داشتم و دارم دلیلی بر سرعت گذر بود.اما در هر حال به قولی هرچه بود گذشت.خداوند را شکر می کنم که در این سال زیباترین نعمات را هدیه ام داد .تنها توان شکر کردن دارم.از تمام شما نازنینانی که همشه مشوقم برای نوشتن بودید تشکر می کنم.بودن همیشگی شما قدرتم بخشید برای نوشتن.در هر حال در این واپسین دقایق سال ،برای همه مردم سرزمینم،خانواده و دوستانم آرزوی سلامت و سعادت می کنم و خوشحالم که توفیق بودن در کنار سفر هفت سین را خداوند به همراه خانواده ام زا نصیبم کرد.سال 1387 را با تنها دعای سلامتی و خوشی آغاز خواهیم کرد.در کنار سفره هفت سین ما را هم از دعای خیرتان بی نصیب نگذارید.سال نو مبارک.بیست و نهم اسفند ماه سال 1386 شمسی ایران - تهران

No comments: