پی نوشت

از اینکه کلا سایت در
داخل ایران بدون استفاده از فیلتر شکن باز نمی شود
عذر خواهی می نمایم
چــــــــــرا؟

Wednesday 13 February 2008

روز عشق


یادم هست که روز های قبل از سال نوی میلادی نوشتم که باید از هر رویدادی برای شاد شدن و شاد زیستن استفاده کرد. این روز ها هم بازار عشق و عاشقی پر رونق است.نه منظوربدی نداشتم .همه از روز ها قبل به دنبال خرید چیز های عشقولانه هستند تا بتوانند به زیبا ترین وجه عشق خود را در قالب جامدات و مادیات ابراز کنند.اما این ها تنها بهانه ایست برای ابراز دوستی .روز ولنتاین یا روز عشق تنها یک روز است مثل بقیه روز ها و فرقی نمی کند که روز چهارده فوریه باشد یا روز دیگر.شاید باید هر روز بدانیم و به یاد بیاوریم که برای عشق زنده ایم.عشقی الهی فارغ از هر نوع ظواهر.تنها یک سلام عاشقانه ،یک شاخه گل و یک بوسه می تواند نمایانگر عشق باشد.در وبلاگی دیدم که نوشته بود باید جیب هارا پر پول کرد برای خرید روز ولنتاین ،شاید اگر بعد مادی را از عشق حذف می کردیم می توانستیم از این نعمت خدادادی، زیبا تر بهرمند شویم. در هر حال اگر عاشقید و اگر معشوق اگر احساس می کنید که قلبتان برای کسی می تپد، در هر سن و سالی که هستید از کودک یک ساله تا نود و نه ساله ،بدانید که می توانید با تنها گفتن دوستت دارم زیبایی ها را با هم قسمت کنید.روز عشق و محبت مبارک
دوستت دارم را
من دل آویزترین شعر جهان یافته ام
این گل سرخ من است
دامنی پر کن از گل که دهی هدیه به خلق
که بری خانه ی دشمن
که فشانی بر دوست
راز خوشبختی هر کس به پراکندن اوست
در دل مردم عالم ، به خدا
نور خواهد پاشید
روح خواهد بخشید
تو هم ای خوب من ! این نکته به تکرار بگو
این دل آویزترین شعر جهان را،همه وقت
نه به یک بار و به ده بار، که صد بار بگو
دوستم داری را از من بسیار بپرس
دوستت دارم را به من بسیار بگو

No comments: