پی نوشت

از اینکه کلا سایت در
داخل ایران بدون استفاده از فیلتر شکن باز نمی شود
عذر خواهی می نمایم
چــــــــــرا؟

Wednesday 13 February 2008

سیزده عدد شانس یا بد شانسی


خیلی از مردم دنیا بر این باورندکه سیزده عدد خوش یمنی نیست .تا جایی که بعضی از مردم کشور خودمون هم عدد سیزده را به صورت دوازده+یک می نویسند.بعضی ها هم مثل خودم من این عدد را عدد خوش یمنی میدانند.اما چرا من؟امروز روز سیزده ماه فوریه است که من امروز می بایستی در امتحان رانندگی اینجا شرکت می کردم و البته که قبول هم شدم ،این بار دوم بود.با نمک اینجاست بعد از نه سال رانندگی در خیابان های شهری وبین شهری ایران با آن رانندگی ها ،قبولی بار دوم خنده دار است اما باور کنید که امتحان سختی بود.در هر حال تصدیق من به تاریخ سیزده صادر شد.جالب تر از ان اینکه تصدیق بین المللی ایرانی هم در سیزده ژانویه صادر شده و جالبتر از همه اینکه اولین تصدیق من در تاریخ سیزده اردیبهشت صادر شد.پس عدد سیزده را باید به فال نیک گرفت.نکته آخر هر جایی که نگاه می کنید بوی عشق می آید.در مورد روز عشق هم فردا مطلب خواهم نوشت.ولی پیش پیش روز عشق بر همه عشاق مبارک .شب خوش

No comments: