پی نوشت

از اینکه کلا سایت در
داخل ایران بدون استفاده از فیلتر شکن باز نمی شود
عذر خواهی می نمایم
چــــــــــرا؟

Saturday 2 February 2008

نامه های بی جواب



برایت می نویسم هر روز، هر ساعت ،هر دقیقه و هر ثانیه
به تک تک کلماتم عشق را کوک میزنم
با تمام بیت های عاشقانه ،عاشق می شوم
من برایت از غم دوری می نویسم
از غم بی تو بودن

برایت سال ها از غم جدایی ها نوشته ام
از انتظاری که نمی دانم کی و کجا پایان خواهد یافت
به احترام سرنوشت سکوت می کنم تا لحظه موعود
از برای تو من سکوت را قربانی می کنم

می نویسم اما نمی دانم نامه هایم را می خوانی یا نه؟
کبوتر عشق هر روز قاصد نامه های من است
نامه هایی بی جواب.
نامه هایی که نمی دانم حتی پاکتش باز می شود یا نه؟

شاید مهر سکوت زده ای بر لب به احترام سرنوشت
و برای پنهان کردن عشق، قلم شکسته ای
نمی دانم ، نمی دانم

اما من هر روز می نویسم و هر روز خواهم نوشت
هر ساعت،هر دقیقه و هر ثانیه
تا لحظه موعود
به امیدی می نویسم که دیر نرسم
سرنوشت !همه چیز در دست توست
بهمن 86 انگلیس

No comments: