پی نوشت

از اینکه کلا سایت در
داخل ایران بدون استفاده از فیلتر شکن باز نمی شود
عذر خواهی می نمایم
چــــــــــرا؟

Wednesday 3 December 2008

و امروز رسما تمام شد


دوم دسامبر 2008 میلادی مصادف با 12 آذر ماه 1387 شمسی رسما فارغ التحصیل شدم (به قول قدیمی ها از فردا باید به فکر سربازی باشم ،هاهاها) . در طی سال های پیش به طبع شغلی که داشتم ،همایش ها و مراسم های مختلفی را از نزدیک شاهد بودم.یاد ندارم همایشی چه منطقه ای ،چه ملی و یا دانشجویی، راس ساعت اعلام شده آغاز شده باشد.چرا که همیشه یا مهمان ویژه نیامده بود ،یا برق سالن مشکل داشت ،یا صدا بود تصویر نبود و هزار و یک مشکل دیگر .اما امروز  مراسم فارغ اتحصیلی دانشجویان دانشگاه مرکزی ایالت لنکشایر ،با آنچنان نظم و ترتیبی در سالن مرکزی شهر برقرار شد که انگشت به دهان ماندم .راس ساعت 3 آغاز و راس ساعت 4.30 دقیقه پایان یافت.بی شک مدیریت زمان ،دانش و فنی است که در کشور ما جایگاهی نداشته و ندارد ،خدا را شکر که همیشه بهانه ترافیک پا برجاست. اما در این مجال بر خود واجب می دانم  از خانواده نازنینم که در طی این مسیرِ بی شک سخت ،مرا همراهی کردند تشکر و قدردانی کنم ،امروز که به پایان این پل تحصیلی رسیدم فقط و فقط با حمایت های شما نازنینانم  ممکن بود ،شمایی که مشوقم بودید :مادرم نازنینم ،پدر مهربانم ، برادرم ،نیمه من ،عموی بزرگوارم ،مادر و پدر بزرگ بی همتایم ،ممنونم و دستانتان را از دور می بوسم ،کلام قاصر است برای ابراز سپاسم  
من در حال دست دادن با رئیس دانشگاه 

5 comments:

Anonymous said...

Bazam Mobarak bashe aghayeh mohandes ;)

Anonymous said...

سلام:
خیلی براتون خوشحالم.الهی باز هم ادامه بدهید وموفق تر باشید.دست راستون روی سرما :)
الف مبــــــروک علیک(هزاران تبریک)

Anonymous said...

mobarak bashe

Anonymous said...

mobaraaaaaaaaaakeee=d>\:D/

Unknown said...

ممنونم از لطف همگی شماخوبانم
yasseti عزیز
ممنون از تبریک عربی ،باید عربی ام را قوی کنم ،شاید آمدم همسایه شدم
آیسان نازنینم ممنونت هستم بخاطر همه چیز و ممنون غریبه آشنا