پی نوشت

از اینکه کلا سایت در
داخل ایران بدون استفاده از فیلتر شکن باز نمی شود
عذر خواهی می نمایم
چــــــــــرا؟

Sunday 28 December 2008

اهدا خون اهدا زندگی

یکی ازبنر های تبلیغاتی که در بعضی نقاط شهر تهران همیشه چشم نواز است اما شاید کمتر کسی را جذب می کندبا این عنوان است که"اهدا خون اهدا زندگی است"و بی شک قطره ای از خون من و شما می تواند جان انسانی را نجات دهد.دیروز به یکی از مراکز سیار که نزدیک منزل بود رفتم.در یک تالار بزرگ یک مرکز مجهز انتقال خون سیار راه اندازی کرده بودند و برای هر تخت یک پرستار مسول بود.در آغاز باید فرمی را که مربوط به سلامتی بود پر می کردم و بعد دکتر سوال های متفاوتی را کردو باقی قضایا.یکی از نکته های جالب پذیرایی و مراقبتی بود که طی عملیات و بعد از ان انجام شد و جالب این بود که آنقدر تشکر کردند که من تقریبا خجالت زده شدم .امیدوارم که روزی هم در کشور عزیزمان ایران چنین فرهنگی حکم فرما شود.آرزویی کمی دور از ذهن، اما باید امیدوار بود.

3 comments:

Anonymous said...

سلام:
فکر می کنم با دادن زندگی جاری درخون تان، اوتقدرها مشعوف میشوید که تشکر کمتر ازاین هم شمارا نارراحت نمی کند.اهدا عضو هم داستانی ماندگار، آنرا را هم یه سری بزنید.

Anonymous said...

سلام:
فکر می کنم با دادن زندگی جاری درخون تان، اوتقدرها مشعوف میشوید که تشکر کمتر ازاین هم شمارا نارراحت نمی کند.اهدا عضو هم داستانی ماندگار، آنرا را هم یه سری بزنید.

Unknown said...

نه منظورم از خجالت زدگی ،ناراحت شدن نبود که اعتقاد داشته و دارم که برای نجات یک همنوع باید هر کاری کرد.اما اهدا عضو را هم در سر دارم تنها چند امضا برای اطمینان بعد از رفتن.ممنون از همراهیتون