پی نوشت

از اینکه کلا سایت در
داخل ایران بدون استفاده از فیلتر شکن باز نمی شود
عذر خواهی می نمایم
چــــــــــرا؟

Tuesday 9 December 2008

خدایا دوستت دارم


خدا را صدا می کنم
سال هاست صدایش می کنم
مدت هاست، به بلندای زندگیم
تو را از تو خواسته ام 
اما تنها سکوت می شنوم 
نکند خدا قهرش گرفته است؟ 
نمی دانم
چقدر هوا بارانی بود 
هوا خاکستری بود 
نمی دانم چرا مداد رنگی ها 
رنگ غم بودند
خدا را صدا میکنم 
نمیشنوم، هیچ 
کسی گفت منتظر چه هستی؟
نگاه کن خدا با توست 
در کنارت جلوی چشمانت 
نمی بینی؟ خنده ام گرفت 
همیشه بوده اما من نمی دیدم 
همیشه هست و همیشه خواهد بود 
خدایا دوستت دارم 

2 comments:

Anonymous said...

سلام:
من هم اینجا وخیلی وقتها حضورش را بیشتر حس می کنم.من مثل این عکس روبروی خلیج مانای فارس خدارا صدامیزنم:خدایای من شکرت.

Unknown said...

کاش من هم می توانستم روبروی خلیج همیشه فارس بایستم و فریاد بزنم خدایا شکرت . به جای من هم زحمتش را بکشید ممنون