پی نوشت

از اینکه کلا سایت در
داخل ایران بدون استفاده از فیلتر شکن باز نمی شود
عذر خواهی می نمایم
چــــــــــرا؟

Sunday 6 July 2008

در دل تاریکی شب


این روز ها فروغ زیاد گوش می کنم.شب ها با خودم بیشتر خلوت می کنم.فکر های جور واجور مهمان شب های تاریک و بارانی ام است.بیشتر می نویسم و کمتر گوش میکنم و شاید برعکس.شب ها بیدار می نشینم و صبح ها خوابم. هر چه به آزادی نزدیک تر می شوم فریاد درونم بیشتر می شود.گاهی خسته از زمانه می شوم و از بازی تکرار .گاهی خودم را لعنت می کنم و خدا را نگاه .اصتغفر الله برعکسش نمی شود. فارسی را عربی می نویسم و عربی را انگلیسی.دلم برای خانه تنگ است .مادرم می گفت برای چه؟برای ترافیک یا صف بنزین .گاهی شک می کنم .گاهی افسوس می خورم و گاهی می خندم.شاید دیروز نرفته بودم امروز جایی دیگر بودیم .شاید زندگی همان بود که بود اما امروز دیگر ان نیست .چقدر باران می بارد .نمی دانم شب کی فرا می رسد.شاید اگر شب بود به دنبال صبح بودیم و اگر صبح....این بشر موجود عجیبی است .وقتی ندارد به دنبال داشتن می دود و وقتی دارد به دنبال رهایی از داشته هایش.وقتی مجرد است به دنبال مونس است و وقتی تعهد دار به دنبال آزادی.این ادم عجب موجود عجیبی است.یکی می گفت فلانی رفت خوش بحالش ،یکی دیگر می گفت فلانی چرا رفت؟یکی می گفت بنزین ،جنگ ،ريال دلار ،خانه در دبی و مهاجرت کانادا.چقدر گرین کارت آمریکا مد شده است .نمی دانم چرا یکی به دنبال دوزاری بود نمیدانست که تلفن های عمومی دوزاری را قورت می دهند.شاید کسی نمی دانست که او که بود .شب خوش
خزان :منظور از فروغ موسیقی متن سایت است که کاری از امیر حسین سام و سینا جهان است.

No comments: