پی نوشت

از اینکه کلا سایت در
داخل ایران بدون استفاده از فیلتر شکن باز نمی شود
عذر خواهی می نمایم
چــــــــــرا؟

Tuesday 18 December 2007

یک اتفاق جالب



از قدیم می گویند دنیا کوچک است ، از اون کوچک تر دنیای اینترنت .اتفاقات جالب زیاد می افته ولی این یکی جالب ترین بود.برای مطلب دیروز دنبال یک عکس بودم .مثل همیشه گوگل کردم با واژه "کلاس".وقتی صفحه باز شدنفس هام به شماره افتاد .احساس کردم که از تعجب شاخ که هیچ ،دو عدد چنار روی سرم سبز شد.اتفاق جالبش دیدن عکسی دست جمعی از کلاس چهارم ابتدایی که بنده هم در اون عکس بودم.تیترش جالب تر از عکس بود،"فلوجه". واقعا برای رسیدن به مطلبش هزارم ثانیه ها رو هم شمردم .انگار سوار ماشین زمان شده بودم.اتفاقات برام آشنا بود.اتفاقاتی که برای من هم افتاده بود ولی توی صندوقچه خاطراتم زیر خاک بود.این اتفاق جالب من رو به خاطراتم برد به زمانی حدود 16 سال پیش در هر صورت از اینکه خاطراتم تکرار شد و یک دوست قدیمی رو پیدا کردم خوشحالم و مشتا قانه منتظرجواب نامه ام هستم .سایتش هم واقعا دیدنی ،خوب یادم که از بچه های درس خون کلاس بود.بعد ازشانزده سال آدم دوستش رو ببینه اتفاق جالبیه نه؟




http://legofish.com/persiblog/000193.html

No comments: