پی نوشت

از اینکه کلا سایت در
داخل ایران بدون استفاده از فیلتر شکن باز نمی شود
عذر خواهی می نمایم
چــــــــــرا؟

Thursday 19 March 2009

29 اسفند


همیشه 29 اسفند آخرین روز ساله ،آخرین روزی که باید یک کارنامه 365 روزی رو بست،حالا امسالش سی روزه و لی روز سی امش کوتاه کوتاه.29 اسفند هر سال ،یعنی الان 11 ساله که به معنی رفتن یک مرد آسمونیه.یه پدر ،یه پدر بزرگ ،یه دایی ،یه عمو .همیشه جلوی چشمامه ،با اون عرق گیر سفیدش که مثل برف بود.با اون لهجه شیرینش . این روز ها ،یعنی آخر سال به عشق گرفتن عیدی از دست پدر بزرگ لحظه شماری می کردیم تا بره و کمد چوبی قدیمی رو باز کنه و یه بسته اسکناس ده تومنی،گاهی هم پنجاه تومنی بزاره کف دستمون و دعای سفر رو بخونه و ما رو راهی کنه.بوی شمدونی هاش هنوز توی دماغمه.شیرینی و آب نباتاش همیشه زیر کمد تلویزیون بود و همیشه اولین کارش این بود که کام ما را شیرین کنه.حیف که آدم ها زود میرن ،هیچ کس ابدی نیست ،فقط خاطره هاست که می مونه .
آخرین روز سال مثل آخرین روز پاییز می مونه ،باید جوجه ها رو شمرد که آیا خوب بود یا بد.امسال توی زندگی من خیلی چیز ها عوض شد،مثل خودم ،مثل طرز فکر و رفتارم .خوب شدم یا بد نمی دونم از نگاه دیگران ،آما خودم احساس عجیبی دارم ،احساسی که نشونه یه تغییره ،یه حس تکامل ،یه جهش ،یه بلوغ دوباره .امسال سالی بود که باز هم دور از کسایی بود که دوستشون دارم .سالی بود که سخت کوشی رو یاد گرفتن،سختی دیدن رو تجربه کردم.دوست داشتن رو آموختم.سفر کردم برای شناختن.ساختم ،خودم رو ،زندگی رو و یه عالمه خاطره رو .دلم می خواست این روز ها در کنار پدر و مادرم عید رو نو می کردم.خدا رو شاکرم که سال 87 به خوبی تموم شد.به خوشی تموم شد .اگر چه دور بودم اما همیشه بودم برای کسایی که دوستشون داشتم .در هر حال مثل هر سال باید بگم که امسال هم زود گذشت شاید زودتر.
به پایان آمد این دفتر حکایت همچنان باقی است .
این قافله عمر عجب می گذرد
از همه کسانی که در طول سال گذشته، دست نوشته های من رو همراهی کردند ممنونم 
به امید سالی خوب و خوش همراه با سلامتی و سعادت و خوشبختی
               بیست و نهم اسفند سال 1387
سیامک اصفهانیان - انگلیس

8 comments:

Anonymous said...

سلام:
سیامک خان عیدت مبارک .امیدوارم سال نـــــو با سلامتی وموفقیت بیشتر همراه باشه.

Unknown said...

ممنونم دوست خوب من،از همراهی همیشگیت در سال گذشته و با آرزوی سال ها و روز های خوش برای شما و خانواده

Anonymous said...

khoda bababozorgo biyamorze, rooheshon shad...sale noe khoobio barat arezoo mikonam,ham bara khodet ham bara khanevadat, omidvaram sale no, 100000000barabar behtar bashe barat az sale gozashte...movaffagho piroozo sarboland bashi azizam,SALE NO MOBARAK

Anonymous said...

khoda pedarbpozorgeto rahamat kone:),omidvaram ke sale jadid ham barat sale khooobi bashe,barat ye donyaaaaaaaaa AAAAAAAAAARRRRRRRRRAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMEEEEEEEEEEEEEEEEEESHSHSHSHSHSHSHSHSHSHSH arezoo mikonam azizaaaaaaam:XxX:*

shadi morasaneshan said...

Mer30 azizam ishala sale khoobi hamrah ba salamati va movafaghiat baraye shoma va khanevade bashe

Unknown said...

saraye azizam
aysane azizam
shadiyeh azizam
mamnoonam az hamrahiton va tabrikatetoon sale no mobarak

Anonymous said...

سیامک خان
سال نو رو بهتون تبریک می گم
امیدوارم که سال شاد، پربار و همراه با آرامش رو در پیش رو داشته باشین.

Unknown said...

bide ghermeze aziz ,mamnoonam az lotfet man ham sale khoshi ro barat arezo mikonam