پی نوشت

از اینکه کلا سایت در
داخل ایران بدون استفاده از فیلتر شکن باز نمی شود
عذر خواهی می نمایم
چــــــــــرا؟

Sunday 15 March 2009

تمام خاطرات من

خاطره سلام،ای تمام خاطره ها سلام 

دارم با تو حرف میزنم تویی که جزیی از خاطراتی

دارم از تو می نویسم ،ازتویی که تنها خاطراتی

خاطراتی که من رو تا به امروز ساخته

خاطراتی که منشاء بودن من شده

خاطراتی که سرنوشت من و هزار بار نوشته

سلام خاطره

امروز یک روز جدید توی زندگی من و توشروع شده

همین لحظه با تو بودن هم برای من خاطرتس

گاهی وقت ها آینده هم خاطره است

خاطره ای برای آینده های دور تر

خیلی وقت ها من و تو تنها بودیم

تنهای تنهای تنها ،من و خاطرات من

خاطره های تو ،خاطره های تو و خاطره های تو

زندگی پر از خاطره هایی که هیچ وقت نابودی نداره

هیچ وقت و تمام این خاطره ها یک خاطرست

تمام خاطرات من

سلام خاطره

انگلیس زمستان 87

1 comment:

Anonymous said...

wow...kheili ziba bood azizam...adam bazivaghta majboore ke ba khateratesh zendegi kone vagarana...