پی نوشت

از اینکه کلا سایت در
داخل ایران بدون استفاده از فیلتر شکن باز نمی شود
عذر خواهی می نمایم
چــــــــــرا؟

Saturday 14 February 2009

روز عاشقی




Happy Valentine's Day
روز عاشقی مبارک
معمولا مجری های تلویزیونی از جملات و اشعار خاصی برای مناسبت های مخصوص استفاده می کنند ،من هم این شعر حمید مصدق را برای این روز همانند سال پیش استفاده می کنم که
دوستت دارم را
من دل آویزترین شعر جهان یافته ام
این گل سرخ من است
دامنی پر کن از گل که دهی هدیه به خلق
که بری خانه ی دشمن
که فشانی بر دوست
راز خوشبختی هر کس به پراکندن اوست
در دل مردم عالم ، به خدا
نور خواهد پاشید
روح خواهد بخشید
تو هم ای خوب من ! این نکته به تکرار بگو
این دل آویزترین شعر جهان را،همه وقت
نه به یک بار و به ده بار، که صد بار بگو
دوستم داری را از من بسیار بپرس
دوستت دارم را به من بسیار بگو

در هر صورت اگر عاشقید و اگر هم حتی نیستید به کسانی که دوستشان دارید ،به مادر،به پدر ،برادر و خواهر خود این روز را تبریک بگویید .
روزجهانی عاشقی مبارکتان باد

3 comments:

Anonymous said...

Happy valentinsday to you too azizammmmmmmm....

Anonymous said...

سلام:
به هر بهانه ای ، دوستی ودوست داشتن هارا بروز دهیم. چه امروز چه 29 بهمن.
امیدوارم سفرپرباری داشته اید.

Anonymous said...

سلام:
به هر بهانه ای ، دوستی ودوست داشتن هارا بروز دهیم. چه امروز چه 29 بهمن.
امیدوارم سفرپرباری داشته اید.