پی نوشت

از اینکه کلا سایت در
داخل ایران بدون استفاده از فیلتر شکن باز نمی شود
عذر خواهی می نمایم
چــــــــــرا؟

Wednesday 16 January 2008

آشنای تازه


تا قبل از رفتنم از ایران به خاطر شغلی که داشتم با خیلی از دوستان هنرمند ارتباط داشتم.به نظرم کار صدا و تصویر عرصه مناسبی برای ارتباطات اجتماعی است.طی این سفر با یکی از خوانندگان خوش صدای ایرانی آشنا شدم که صدای آشنایی برای بینندگان تلویزیون دارد.بابک قدمائی ،خواننده جوان و خوش صدا و با اخلاق و خوش برخوردو هزار و یک خصلت خوب و خوش دیگرو البته خوش تیپ.یکی از کار های آخرش با نام ایران خیلی به دلم نشست.حتما ترانه اش را برایتان خواهم نوشت.ترانه زیبایی از رضا رشید پور.یادم نمی آید که خاطره ام از رضا را نوشتم یا نه.سال 85 رضا با برنامه شب شیشه ای واقعا سبک برنامه های تاک شو را در ایران متحول کرد .البته که شبکه تهران در زمان مدیریت آقای رجبی معمار تحولات مثبت زیادی را تجربه کرد،در هر حال رضا برنامه هاش روهمیشه با این عنوان آغاز میکرد که :"بسم الله الرئوف الرحیم" . من و دوست عزیزم قاسم بی نیازیک ارتباط زنده ای را با برنامه رضا باید بر قرار می کردیم .شروع با من بود که من هم با "بسم الله الرئوف الرحیم"شروع کردم،همه از این کپی برداری من به خنده افتادند.بعضی واژه ها و کلمات مثل امضا می مانند در هر حال برای همه دوستان قدیم و جدید ارزوی موفقیت می کنم

No comments: