پی نوشت

از اینکه کلا سایت در
داخل ایران بدون استفاده از فیلتر شکن باز نمی شود
عذر خواهی می نمایم
چــــــــــرا؟

Saturday 19 January 2008

یک سال گذشت


سال پیش این چنین روزی ،اولین روز زندگی من در سرزمینی دور بود که خودم را برای آن آماده کرده بودم.واقعا وقتی می گویند زمان پرواز می کند راست می گویند.سال پیش چنین روزهایی ازایران رفتم و امروز هم باز در هواپیما هستم و به قول خودم دست نوشته هوایی می نویسم. زندگی دور از خانه همیشه همراه با خوبی ها و بدی هایی است که گاهی سخت و گاه شیرین است. یاری برادر عزیزم در یک سال گذشته که همچون کوهی پشت من بوده است و یک دنیا آرامش را به من هدیه کرده است شایسته سپاسی است که در توانم نیست و نخواهد بود و همراهی و حمایت خانواده نازنینم مرا مانند طوفانی کرده است که هیچ چیز در مقابلم توان ایستادن نخواهد داشت (انشاالله).بی شک لطف بی پایانشان را هیچ قیاسی نیست.

من چه در پای تو ریزم که پستد تو بود
سرو جان را نتوان گفت که مقداری هست

No comments: