پی نوشت

از اینکه کلا سایت در
داخل ایران بدون استفاده از فیلتر شکن باز نمی شود
عذر خواهی می نمایم
چــــــــــرا؟

Sunday 27 January 2008

از تو نوشته ام



تمام ترانه های عاشقی را برای تو نوشته ام
شاید نمی دانستم تویی
شاید نمی توانستم ببینم که تویی

هر بیت عاشقانه برای تو بوده ،ای معشوق
تو شیرینی و من فرهاد
صدای تیشه ام را نمی شنوی؟
نه، من به خواب نمیروم
حتی لحظه ای جدایی در خواب
هرگز ،هرگز

اینجا همه یاد ها و یادگاری های از توست
می دانم که نمی دانی
ای زیبا ترین
نه،زیبایی به رخسارت تنها نیست
رسمت زیباست ،نشانت زیباست

من تورا گفته بودم
بار ها ،بار ها گفته بودم
در تمام ورق های دفترم نوشته بودم
خاطرت هست گفته بودم پیوند من و جانی؟
پیوند من و دل؟

تو همان رسول غیبی برای من
تو همانی که همیشه انتظارت می کشیدم
همانی که هر چه گفته ام از تو گفته ام، از تو نوشته ام
از تو
ای مونس شب های تنهاییم
از تو نوشته ام

بهمن 2008 انگلیس


No comments: