پی نوشت

از اینکه کلا سایت در
داخل ایران بدون استفاده از فیلتر شکن باز نمی شود
عذر خواهی می نمایم
چــــــــــرا؟

Monday 25 May 2009

شب گردی و کمی هم حرف

www.xiang-project.com 
امشب دلم هواییش بود ،او در خواب بود و من بی خواب .با موسیقی که همیشه دلتنگم می کند ،کمی وب گردی کردم و به این ور و آن ور سرکی کشیدم. نوشته های آدم ها آنقدر خواندنی است ،گاهی خواندنی تر از خودشان.عجیب است که همه از دلتنگی می نویسند.از عشق های گم شده و پیدا شده ،از رفتن و از ماندن،از بغض صدای پشت سر مسافر.خسته شدم از بس از سیاسیت خواندم ،او میشود ،فلانی نمی شود ،اگر بشود فلان میشودو بهمان میشود،بعضی ها هم که پیش پیش نتیجه را اعلام میکنند.ولی شاید این روزها در کوران فریاد های انتخاباتی هم بشود از دلتنگی نوشت ،شاید کسی نخواند ،اما لااقل می دانی که دلت ،دلتنگش است.شاید بی او باشی اما همیشه در قلبت است ،خودش گفت ،خیلی به دلم نشست،یاد جمله ای افتادم که عشق دنیای بدون مرز است اما دلتنگی زجر اورترین شکنجه زندانش است.عجب محشری بود امروز هوا ،فقط جای همه کسانی که دوستشان دارم کم بود،دلتنگ ترم کرد این هوای زیبا که کاش بودی.آسمان آنقدر آبی بود که فکر می کردی خدا برای آبی کردنش همه فرشته های را بسیج کرده .روزهای سختی است هم برای من، هم برای تو و هم برای همه .خدا الرحم الراحمین است،می دانم.شب خوش 

No comments: