پی نوشت

از اینکه کلا سایت در
داخل ایران بدون استفاده از فیلتر شکن باز نمی شود
عذر خواهی می نمایم
چــــــــــرا؟

Tuesday 28 April 2009

آرامش

www.xiang-project.com 

سلام بهونه قشنگ من برای زندگی 
آره منم همون دیوونه همیشگی
مدت هاست که در آرامشم و این آرامش را مدیون نگاه های گرم تو هستم ،مدیون حمایت های بی دریغت در این چند وقت ،که هرچند کوتاه اما اثر گذار.شاید اگر بخواهم بنویسم باید کتاب هفتصد من بنویسم که تویی که مرا برای خندیدن ،برای شادی ،برای دوباره زندگی کردن،برای ساختن تشویق کردی.زندگی بی امید همانند کتابی بی نوشته است که تو بودی که من دوباره نوشتم این کتاب زندگی را با تو .روز ها و سال هاست که منتظر بودم،منتظر آمدنت و امروز و هر روز را برای آمدنت به شادی نشسته ام عزیز دل.شادی هایمان جاویدان 
«لا حول و لا قوة الا بالله العلي العظيم»

1 comment:

بیدقرمز said...

خوشحالم از اینکه در آرامش هستین و بهانه به این قشنگی برای این همه چیزهای با ارزش تو زندگی دارین.